MOR Czechoslovak - Arma Gaming Clan

Úvodní stránka Fóra Náborové oddělení Informace a návody Návod pro zprovoznění: Arma 3 herních módů a TS pluginu

Aktuálně je na stránce zobrazeno 0 vláken odpovědí
  • Autor
    Příspěvky
    • #14239
      Kubajs21Kubajs21
      Správce

      WOG logo1. Minimální systémové požadavky
      2. Instalace Arma 3 + klan tag
      3. Stáhnutí módů
      4. Nastavení TeamSpeak pluginu
      5. Nastavení grafiky

      —————————————————————————————————————–

      1. Minimální systémové požadavky

      Pro správné fungování hry, TS pluginu, launcherů atd. potřebujete minimálně následující věci:
      Microsoft Visual C++ 2010 (32-bit) nebo Microsoft Visual C++ 2010 (64-bit)
      Microsoft .NET Framework 4.5.2 (Offline Installer) nebo Microsoft .NET Framework 4.5.2 (Web Installer)
      Java for Windows
      Operační systém (OS): Windows 7
      Paměť (RAM): 6 GB
      Procesor (CPU): 2 jádra 3 GHz
      Grafická karta (GPU): GTX 500 a výše
      Volné místo na disku: ARMA III (40 GB) + A3 WOG (47GB) + rezerva = 90 GB

      2. Instalace ARMA III + klan tag

      – pokud nemáte hru Arma 3 na steamu přidejte si jí na steam
      – nainstalujte Armu 3, vytvořte si nový profil “[MOR] přezdívka” a do URL klanu vložte tento odkaz:
      http://squad.morclan.cz/Arma3/Recruit.xml
      – do topicu Arma profilové ID napište přesný název vašeho profilu a vaše profilové ID
      – poté si zvolte grafické nastavení + ovládání kláves a odehrajte první misi pro správné vytvoření arma3.cfg

      3. Stáhnutí módů

      – pro stažení herních módů si musíte stáhnout ArmA3Sync
      – nainstalujte si ArmA3Sync a zapněte ho, pokud je požadováno, zvolte si cestu ke hře (doporučeno: arma3_x64.exe)
      – otevřete si záložku Addon Options, dejte modré plus (+) a zvolte si cestu, kam chcete stáhnout módy (lepší je si udělat pro každý projekt jednu složku = různé cesty)
      – otevřete si záložku Repositories a opět kliněte na modré plus (+)
      – do Autoconfig URL vložte: ftp://88.99.69.243/Repo/WOG/.a3s/autoconfig
      poté dejte Import a OK
      – Autoconfigy na další FTP repozitáře = další herní servery / projekty naleznete v informacích -> Herní servery / módy.
      – dále vyberte nově přidaný repositář a klikněte na modrou šipku, ukazující na papír (to vás připojí do repositáře)
      – zvolte Default destination folder (složka, kterou jste si předtím vytvořili, stáhnou se do ní addony)
      – nakonec dejte Chceck for Addons, v Settings nastavte nejvyšší číslo v Maximal Number of Connections a poté dejte Download Addons (stáhnou se vám všechny potřebné addony)
      – ve zbylé části návodu se bude pracovat se složkami @TFAR a userconfig, proto si tyto složky stáhněte dříve, než ostatní, aby jste mohli pokračovat dle návodu a nemuseli čekat na stažení celého obsahu repositáře
      – pokud se vám opakovaně objeví chyba no mirrors, tak to znamená, že se momentálně hraje a FTP pro stahování, na hlavním serveru, je vypnuté -> použijte rezervní repositář
      – během stahování se může stát, že ztratíte spojení se serverem, v tomto případě potvrďte chybovou hlášku a opět dejte Chceck for Addons a Download Addons (A3 sync začne stahovat tam, kde předtím skončil)

      Rezervní repositáře pro stažení módů:
      ftp://94.19.118.184/Updater_WOG/ArmA3Sync/WOG_A3/.a3s/autoconfig
      ftp://server.morclan.cz/a3wog/.a3s/autoconfig

      Nastavení Arma 3 sync, pro spuštění hry s módy (volitelné):

      – jděte do záložky Online, klikněte na modré plus (+) a vyplňte informace o serveru (jméno, IP adresa, port, heslo a modset)
      – v kolonce modset budete mít na výběr ze všech repozitářů, které jste si nastavili v A3sync (při výběru repozitáře budete spouštět úplně vše, co nabízí daný repozitář), nebo z ručně vytvořených Addon Group, které si můžete vytvořit v záložce Addons a přidat si do nich jakékoliv již stažené addony, které máte v PC a máte na ně v záložce Addon Options cestu
      – dále jděte do záložky Launcher Options a zaškrtněte si zde Profile (vyberte si profil: [MOR] vaše přezdívka) + No Pause + No Splach Screen + Default World Empty a nakonec si úplně dole nastavte cestu ke hře (Arma 3 Executable Location), tato cesta musí končit \arma3_x64.exe
      – hru s požadovanými addony spustíte tak, že si nalevo dole v okně kliknete na možnost Join Server, vyberete si co chcete hrát a dáte Start Game (po zvolení v Join Server se vám v záložce Addons musí zaškrtnout všechny potřebné herní módy a nic nesmí být červeně zvírazněno)

      4. Nastavení TeamSpeak pluginu

      – nainstalujte si TeamSpeak 3 client
      – jděte do složky, kde máte stažené módy a otevřete si složku userconfig a překopírujte složku: task_force_radio do složky Userconfig v Arma 3 (Pokud v Arma 3 složce nemáte složku Userconfig tak si ji vytvořte.)
      – poté se vraťte zpět do složky s módy, otevřete si složku: @TFAR/teamspeak a nainstalujte si Task Forcce Radio TS3 plugin (compatibilitu volte dle verze vašeho TS)
      – v TS jděte do TOOLS -> OPTIONS -> ADDONS -> Reload All a zapněte si Task Force Arma 3 Radio (musí svítit tlačítko Enabled)
      – pokud se vám plugin nenačte, nebo vás během hry nepřehodí do Task Force místnosti na TS, tak v TOOLS -> OPTIONS -> ADDONS klikněte na tlačítko Reload All

      5. Nastavení grafiky

      – Nastavení uvedené na obrázcích je plně funkční pro procesor: Intel I5-7500 3,40 GHz, grafickou kartu NVIDIA GTX 1060 6 GB a 8 GB RAM, při rozlišení 1920 x 1080

      – Za slabší grafické karty (GPU) jsou povážovány např. karty od NVIDIA končící číslem 50, naopak karty s vyším číslem jsou silnější

      null

      Vzorkování – ovlivňuje úroveň rozlišení všech objektů / věcí ve hře (hodnoty pod 100% zvyšují počet FPS za cenu značně snížené kvality videa hodnoty nad 100% jsou pravý opak)

      Textury – kvalita všech textur ve hře [nemá značný dopad na výkon, pokud máte alespoň 2 GB VRAM, můžete dát na ULTRA]

      Objekty – úroveň vykreslování všech objektů ve hře, jako budovy a jejich interiér, stromy, keře atd. (čím vyšší hodnota tím lépe uvidíte objekty na větší vzdálenosti) [znatelně ovlivňuje fps vhodné nastavit alespoň na VYSOKÉ]

      Terén – úroveň vykreslování trávy, drobných keřů a členitosti povrchu (drobné nerovnosti terénu) [lehce ovlivňuje fps vhodné nastavit na VYSOKÉ]

      Stíny – detail vykreslování stínů [VYPNUTÍM zvýšíte počet FPS, jinak je vhodné nastavit na VYSOKÉ, případně vyšší pokud máte silnou grafickou kartu -> zatěžuje GPU]

      Částice – nejdůležitější věc, kterou to ovlivňuje je vzdálenost viditelnosti dopadu kulek [vhodné nastavit na VYSOKÉ]

      Mraky – nijak výrazně nemění FPS, ale ovlivní, jak lehké pro vás bude spotnout létající cíl na obloze [nastavte dle vaší libosti]

      PIP – zapíná funkčnost zrcátek a některých průzorů ve vozidlech [má velký dopad na na herní výkon pokud máte málo FPS tak to VYPNĚTE, jinak je vhodné nastavit alespoň na NÍZKÉ]

      Viditelnost – kromě stínů je vhodné nastavit na MAXIMUM, které je povoleno na serveru (WOG – cca kolem 2,5 km na objekty a 10 km na terén -> dohlednost terénu je zároveň dohlednost na veškerou leteckou techniku, světla a dýmy)

      Dynamická světla – určuje v podstatě počet světel [nijak zásadně neovlivňuje herní výkon, nastavte na VYSOKÉ, nebo větší]

      Vodní odrazy – pod vodou spíše nehrajeme, takže je to jedno, jinak je to podobné, jako s dynamickými světli

      null

      Rozlišení – ovlivňuje celkovou kvalitu obrazu [pokud nemáte výrazný problém s FPS nastavte na rozlišení vašeho monitoru, jinak můžete trochu snížit]

      VSYNCH – zajišťuje, aby jste neměli víc FPS, než váš monitor zvládne vykreslit, čímž zamezí obrazovým defektům (pruhy běhající po obraze) [Na WOGu nebudete mít nějak extra hodně FPS -> VYPNUTO]

      Jas a gamma – nastavte dle vaší potřeby

      null

      BLOOM – efekty přesvětlení (sluneční parsky atd.), zároveň ovlivňuje osvětlenost ve hře [vhodné nastavit v rozmezí mezi 30 – 60]

      Rad. a rot .rozmazání + hloubka pole – znesnadňuje odhalení nepřítele, snižuje herní výkon a způsobuje pocity nevolnosti -> VYPNUTO (0)

      Filtr zaostřit – zaostřuje objekty v pozadí (skrz objekty, jako jsou  třeba keře a stromy, je lépe vidět, na druhou stranu objekty působí méně celistvě – nedokonale) [vhodné nastavit na 100]

      SSAO – detailní vystínování povrchu, případně okolní vegetace tak, aby působil jako 3D [pro slabší GPU zásadně ovlivňuje FPS, vhodné VYPNOUT, jinak se hodí nastavit HDAO dle vaší libosti]

      Kaustika – lámání světelných paprsků [výrazně nezatěžuje herní výkon + pod vodou většinou nehrajeme, takže záleží pouze na vás]

      FSAA – hardwarové vyhlazování (high cost) (umožňuje zapnout ATOC) [u slabších GPU znatelně snižuje herní výkon, pokud znatelně nesnižuje FPS vhodné zapnout na hodnotu 2x]

      ATOC – pomocí hardwarového vyhlazování dělá reálnější trávu, keře a stromy (tráva je více průhledná a stromy a keře jsou více celistvé / neprůhledné) [vhodné zapnout pouze TRÁVA]

      PPAA – softwarové vyhlazování (low cost) vyhlazuje drobné hrany (FXAA – obtáhne detaily / hrany objektů tenkou černou čárou -> zvýrazní objeky, ale zároveň snížení průhlednost keřů a stromů, SMAA vyhladí detaily / hrany objektů -> více zprůhlední keře a stromy, ale ubere více FPS než FXAA) [pro slabší PC FXAA, pro silnější SMAA, nebo CMAA]

      Anizotropní filtrování – úroveň detailů textur pod ostrým úhlem (např. pruhy na silnici) [nemá velký vliv na herní výkon, vhodné nastavit na ULTRA]
      —————————————————————————————————————–

      V případě problému vyhledejte pomoc na TS.MORCLAN.CZ

      WOG info

      ArmA3Sync – stáhnutí

      TeamSpeak 3 client – stáhnutí

Aktuálně je na stránce zobrazeno 0 vláken odpovědí
  • Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.
Close Menu