Úvodní stránka Fóra Vycvikova mapa

  • Toto téma obsahuje celkem 15 odpovědí. Do diskuze (4 diskutující) se naposledy zapojil uživatel Anonymní uživatel a poslední změna proběhla před 4 roky a 1 měsícem.
Aktuálně je na stránce zobrazeno 15 vláken odpovědí
  • Autor
    Příspěvky
    • #19352
      Anonymní uživatel
      Neaktivní

      Tak zatial pozastavujem tvorbu mapy pre ZV nez sa dohodneme na nasledujucich moznostiach

      1.Aktualizuje sa mapa pre ZV(co som primarne chcel)
      2.Vyvori sa mapa pre vestko cize ZV/PV/PTC kde bude vsetko takze by bola multifukcna aby neboli mapy na vsetko zvlast

      tim padom by sa musela vybrat mapa na ktoru sa to vsetko da tak aby to nebolo naplacane ak tam chcete minomety/delostrelctvo,helikoptery a stihacky cize vycvik na pilota,tazku techniku atd. navrhujem ja osobne nahodit na server 29palms ktora ma cviciska na vsetky tieto veci a je bohate velka aby sa tam sprehladom dalo dat cokolvek ci uz to bude zakladny trenink,pv alebo trenink naostro proti AI

      Ak to bude bod1. tak spis porozmyslajte nad uplnim zakladom nie nad pilotovanim heli a atd…

      Po vybraty z jednej moznosti sa dohodneme na obsahu mapy…

    • #19359
      Kubajs21
      Správce

      Já jsem pro, aby byla mapa pro ZV a potom, aby byly mapy pro PV AT + kulomety + minomety, PV vozidla, PV orientace, PV ostrostřelec.
      V ZV musí být: vysílačky, nějaká základní zbraň se kterou se spawnou, medický systém, házení granátů, střelba z podvěsáku, použití ACE menu pro bedny, auta, stacionární zbraně (CSW), střelba z raketometů (M72, AT4, RPG 18, RPO-M, RPG 7 PGO, Javelin, Igla), pokládání min (POMZ, CLAYMORE, IED, Plastická trhavina), rozvinutí drátu, obsluha auta s M2 + oprava. Nakonec může být rozeznání skinů s dalekohledem na 400 m, případně možnost dojet s opraveným hmw. Cvičný seskok s řiditelným padákem tam může být také.

    • #19360
      Palasaur
      Účastník

      1.) Vysvětlit rozdíl mezi ACE a SCRIPTOVANÝMA padákama s názornou ukázkou(teleportační script do C130). Pořád mi tu někdo tvrdí, že červený čísla jsou špatný. Červený čísla jsou dobrý, to stromy špatný.
      => Do mise přidat oba druhy skákání.

      2.) Dřív jsem si myslel, že rozpoznávání skinů je blbost, ale po nedávných zkušenostech hádám, že by to nebylo od cesty.
      => Pokud budeš mít čas, naspawnuj všechny základní skiny, odděl nějakou barikádou,… Pokud si chceš ušetřit čas, můžeš tohle doupravit(info tut) a použít jako samostatnou misi.

      3.) Minomety atp. bych do mise přidal, ale bral bych to jako “bonus”, pokud by se to nováček chtěl naučit.
      => Minomety přidat.

    • #19361
      Kubajs21
      Správce

      Ten ZV, který jsem vypsal výše trvá pro někoho, kdo umí zacházet s ACE asi 90 minut, pokud někdo neumí s ACE, trvá to 120 minut a pokud někdo hraje Armu poprvé, tak to trvá 150 minut. Minomety patří do PV, pokud chcete být aktivní, tak není problém, aby jste dávali PV pravidelně každý měsíc, alespoň si to lidi procvičí a budou umět více věcí, než to co je na ZV. Ale nepřipadá v úvahu, aby se to nováčci učili v ten samý den, kdy dostanou ZV, je to moc informací najednou…
      Nejlepší by bylo, aby se ZV dával na 2 etapy, nebo aby se další den zopakoval s tím, že nováček vám bude vysvětlovat co dělá a proč to dělá a vy ho budete opravovat, bohužel na to není čas.

    • #19362
      Anonymní uživatel
      Neaktivní

      To je celkem dobrej napad stou misi skiny udelam samostatne do ZV nahazu tam od kazde armady jeden kazdopadne ta mapa by mohla byt dobrej TEST pro lidi co stym maj problem ohladom padaku mam dojem ze ten script bude asi fungovat na celou misi ne na danou jednotku takze bud to bude jeden nebo druhej jdu se nato podivat

    • #19363
      Aja
      Účastník

      Ten skript na padáknemusíš volat initem, ale třeba trigrem do kterého vstoupíš, nebo kontextovou nabídkou, nebo podmínkou nepřitomnosti padáku v invu…. takže můžou být v misi oba typy seskoku.

    • #19364
      Anonymní uživatel
      Neaktivní

      Tak mam to hotove uniforem je tam dost z kazdej frakcie som dal jednu a ak mala este podfrakciu specialne jednotky a podobne tak aj ztoho som tam dal + nejaku zakladnu techniku hlavne rusove a americani padaky sou tam ACE aj ten script aktivovava sa to radiom

    • #19365
      Anonymní uživatel
      Neaktivní

      Po dohode s Kubajsom som dokoncil nove ZV mapa pre vestky vycviky sa neplanuje.

      Nove ZV je na Takistane severne letisko obsahuje medicke,formacie a BT,granaty,staticke zbrane,at strelnica do 1km,miny a bomby,servis vozidiel,zoskok skrz ACE aj scriptom z WOGu,zlanovanie zheli,zakladne vozidla zapadnej aj vychodnej strany,rozoznavanie uniforiem,zakladne CQB

      Rekruti maju dalekohlad a M4 GP.
      Instruktori su medici a maju nesmrtelnost.

    • #19366
      Kubajs21
      Správce

      Super, tak to nahrajte na server ať se to může začít co nejdříve používat…

    • #19367
      Palasaur
      Účastník

      Možná bych to tréningové mapy přidal ještě “opíčí dráhu”, která je tvořena z několika etap, kam by se zájemce musel dopravit AH-6J(zároveň by ukázal, jak umí s DV) na jižní letiště a cestou by mohl zničit třeba nějaký random vehikl.

      Po dopravení na “opičí dráhu” by zájemce plnil věci, kterýma by dokázal, že chápe logiku ACE.
      Jen tak random věci, co mě napadaj –
      1.) Vzít z krabice METIS, rozložit/střelit na nějaký vzdálenější tank.
      2.) Vzít satchel charge, připevnit na vozidlo a zničit.
      3.) Přejet vozidlem ostatný drát(aby si uvědomil, že přejíždění objektů poškozuje hráče ve vozidle).
      a tak dále

      btw. Příjde mi i celkem divné, aby hráč ihned po záklaďáku mohl jít hrát. Co takhle dát jako povinnost min. 2 TvT s MORem? Myslím, že lidi na to jsou.

    • #19368
      Anonymní uživatel
      Neaktivní

      U BTK sme mali mapu ktoru robil Baki volala sa volako Zelezny muz alebo nieco take bolo to na utesu a bola to vlastne sutaz medzi teamama boli tam prekazkove drahy zeskoky padakem palba z at hazeni granatu ruzne takovehle stanoviste kde si vzdicky musel nevo znicit nez si mohol ist dal a vsetko sa stopovalo nakonci se vyhlasil vytezni team

    • #19369
      Palasaur
      Účastník

      Myslím, že by se něco takového mohlo chytnout i u nás.

    • #19370
      Kubajs21
      Správce

      Co se týče nároků pro nováčky, které musí splňovat, aby mohli hrát na WOGu, tak to je starost výcvikového oddělení. Stejně tak je starost výcvikového oddělení, aby zjistila, zda nováčci splňují tyto nároky. Takže záleží čistě na Reaprovi, nebo vedení MOR, jak to budou chtít udělat. Momentálně pro A2 stačí úspěšně udělat ZV.

      Já, za náborové oddělení můžu říct jen to, že nováčkům správně zprovozníme hru, vysvětlíme jim základní informace a případně jim dáme ZV na A2. Ještě k tomu, je teď taková situace, že já mam čas jen o víkendech, pokud jsem doma a nedělám nic do školy… Zombii A2 nehraje, takže na to nedělá ani ZV a Mattoni je na intru, takže má čas pouze o víkendu.

      Pokud se uplatní to co chce Paladin, tak se musí sehnat lidi, kteří zařídí volný průběh: co nejdříve nováčkovi zprovoznit Armu, dát mu ZV, dát mu test a zkontrolovat, jestli splňuje všechny ostatní podmínky pro hraní na WOGu. V momentální situace odhaduju, že by to trvalo tak 3 týdny, než by nováček mohl jít hrát a nejspíš by to bylo tak neorganizované, že by to dříve vzdal.

    • #19371
      Anonymní uživatel
      Neaktivní

      Mohol by niekto napisat classname pre velke vysielacky ktore sa pouzivaju na WOGu ?

    • #19372
      Aja
      Účastník

      https://github.com/michail-nikolaev/task-force-arma-3-radio/wiki/API:-Classes

      Ale ve staré vezi 9.2 jsou krátkovlné jenom ItemRadio_#, po spuštění mise je zaměněno za ItemRadio a interface se přiřadí podle strany vojáka.

    • #19373
      Anonymní uživatel
      Neaktivní

      dik az dojdu zprace tak to tam pujdu hodit mne jde jen o velke male tam davat nebudu to necham jen tu jednu co dostanou automaticky

Aktuálně je na stránce zobrazeno 15 vláken odpovědí
  • Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.