Úvodní stránka › Fóra › Technické oddělení › Řešení problémů › ZVUK v ARMA 3
- Toto téma obsahuje celkem 11 odpovědí. Do diskuze (5 diskutujících) se naposledy zapojil uživatel
Aja a poslední změna proběhla před 3 roky.
-
AutorPříspěvky
-
-
24.3.2018 v 11:32 #23043
Panther
ÚčastníkMám problém so zvukom v ArmA 3. Chrapčanie, sekanie pri 64 bit verzii. V 32 bit to nerobí, vid. video 1 a 2:
video 1 – 64 bit ArmA 3 bez módov
video 2 – 32 bit ArmA 3 bez módov
Moja zostava:
GPU: GeForce GTX 750 Ti (2GB)
CPU: AMD FX(tm)-6300 Six-Core Processor (socket AM3+)
Motherboard: ASUS M5A99X EVO r2.0 (SB910/950)
Memory: 12 GB RAM (11.9 GB RAM usable)
Current resolution: 1440 x 900, 60Hz
Operating system: Microsoft Windows 7 Ultimate (64 bit)Kto vie riešenie, alebo má nejaký nápad čo s tým tak napíšte.
-
24.3.2018 v 11:53 #23046
Panther
Účastníknašiel som o tom niečo aj na oficial forach BIS … https://forums.bohemia.net/forums/topic/202852-huge-fps-drops-due-to-sounderrors-64bit/
bohužial zatiaľ nefixnute !!!
-
24.3.2018 v 17:06 #23047
Aja
Účastník1). Zkusit různé varianty nastavení kvality zviků ve hře.
2). Zkontrolovat integritu hry přes steam.
3). Zkusit nejnovější/starsi veri driveru pro zvukovku? http://dlcdnet.asus.com/pub/ASUS/misc/audio/Audio_Win7-8-81-10_V6017525.zip (https://www.asus.com/cz/Motherboards/M5A99X_EVO_R20/HelpDesk_Download/) -
24.3.2018 v 23:26 #23049
Panther
ÚčastníkBudem to hrať zatiaľ na 32 bit verzii.
-
27.3.2018 v 11:09 #23051
sixor
ÚčastníkPanťo taky jsem přešel na 32 bit verzi kvůli stejnému problému, uvnitř auta nebo v budově to bylo peklo.
Pár lidí z CTU prý taky používá 32 bit verzi podle toho co říkal LEYDEN. -
31.3.2018 v 13:45 #23056
Terablick
ÚčastníkTak report, jen aby BIS věděli že zto je častej problém a začali ho řešit 🙂
-
3.4.2018 v 14:53 #23098
Reaper
Účastníkzober kladivo a zautoc na vyvojarov bohemky 😀
-
3.4.2018 v 15:00 #23099
Reaper
ÚčastníkRada od bohemky konkretne ak je vela zvukov a zacne ty sekat zvuk mozno to heplne 😀 If you experience stuttering during scenes with a lot of sound effects after the 1.54 update, you can try configuring your Windows sound Default Format to 16 bit, 44100 Hz as a temporary work-around.
Maju to vsade nahlasene aj Dwarden otom vie co som zbezne precital a tuto to maju aj medzi KNOWN ISSUES https://dev.arma3.com/known-issues
1. Co mas konkretne za sluchatka (na roznich strankach pisu a dosli ktomu ze to robi hlavne hracom co maju 7.1 sluchatka a AMD FX procesory)
2. https://feedback.bistudio.com/T124112 tu je otom cely feedback a hned na zaciatku tam pise borec niekolko fixov -
5.4.2018 v 00:44 #23108
Aja
ÚčastníkMnt, mnt. Tady se bavíme o sluchátkách s vlasní zvukovou kartou? Tak to by odpovídalo, bůh ví co tam číňani pájí za čipy a je jasný že nezvládaj převádět vícero stop d/a.
-
5.4.2018 v 13:42 #23109
Panther
ÚčastníkNo dobre, ale prečo s tým vývojári nepočítajú ? Ved dobre vedia aké sú na trhu možnosti a čo ľudia používajú za hardware / software, tak ja si myslim ze sa to dá urobiť tak aby to fungovalo každému.
-
5.4.2018 v 18:18 #23110
Aja
ÚčastníkNo právě, že počítaji. Pořád zachovali 32-bit verzi, která je méně náročná na zvukovou kartu. 🙂
-
-
AutorPříspěvky
- Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.