Vytvořené odpovědi

Aktuálně je na stránce zobrazeno 10 příspěvků - 1. až 10. (celkem z 96)
  • Autor
    Příspěvky
  • odpověď na: Současná situace v MORu #24190
    Terablick
    Účastník

    Stealtha se musím zastat, třeba se mnou ty věci řešil a řeší i teď… S tebou taky, akorát s ostatníma asi tak úplně ne, ale zase proč… Jasně, měl by řešit jednotlivé věci s jednotlivýma lidma jednotlivě, ale oba víme, že na to nemá čas ani nervy 😀 Jinak souhlasím, ale tak to tu vždycky cca bylo… Lidi se chovaj každej jinak, a navzájem se serou, každýho někdo jinej 😀 Jednoho sere občas ožralej Aja (nesleduju jak to je teď, vím jak to bylo vloni), jiného zase věčně padající Mattoni, ať už to je vina jeho nebo bugu, dalšího zase třeba komandující Spreekill, jinýho zase co já vím, třeba Avarax co chce furt do techniky… Neříkám že tohle všechon sere mě, ale že vím že různý lidi něco z toho sere – každýho něco…

    Jestli si Spreekill myslí, že je někdo pod jeho úroveň, vypovídá to spíš o jeho vlastní úrovni. Není to kritika, spíš konstruktivní komentář… Jako vedoucí má na starost celej klan, a všechny lidi v něm, a nemůže si vybírat kdo se mu líbí a kdo ne. Musí se na věc dívat objektivně a nezaujatě, a řešit věci s každým stejným metrem… To je prostě úděl vedení. Ostatní vedoucí to tak dělají a vždy dělali…

    O tom “barevném dotazníku” nic nevím, ale osobně bych stejně neměl s nikým větší problém. Vlastně největší neshodu, ale nikoliv problém, jen nemám stejný názor, bych měl s tím, jak Spreekill vedl klan v době kdy jsem sem ještě chodil. Jak ho vede teď nevím, nejsem u toho, ale podle výsledků to nebude optimální… Ale jak říkám, nejsem u toho, nevím co všechno v tom hraje jakou roli… Neházím to na něj…

    Ano, vlastně Avarax… Mě na něm taky vadí jak se chová, ale je to prostě on. řešení je jednoduché – nedávat mu vedoucí posty, nenechat ho rozhodovat, a “donutit” ho brát si normální “řadové” pěchotní sloty přinejmenším stejně často jako techniku, a dále udržet ho pod kontrolou jako jeho FTL/SQL. Adminování hodnotit nemohu, nejsem u toho, ale mám určitou představu, a přikláním se k tomu, že má asi přehnané ambice na své reálné možnosti a schopnosti admina…

    S názorem na Aju se až tolik neztotožním. Ano, dělá věci jinak, ale dělá je blíž tomu co by byla moje osobní představa, než to co dělá třeba někdo jiný. A když zrovna netroí, což se mu pochopitelně tolerovat nesmí, tak má velmi konstruktivní pohled na věci… Jen nesmí trolit nebo chlastat 😀 Souhlasím s tím, že by měl trochju méně tlačit na prosazování vlastních názorů a stylů, a že by opravdu neměl měnit zavedené věci – třeba značky.

    Paladin byl vždycky “zvláštní”, a tak nějak to k němu patří. Ano, určitě by se měl normálně začlenit do skupiny, spolupracovat a netrolit. A když ho to nebaví, nemusí to přeci hrát, ale tím neříkám že nesmí, jen že by se měl sám rozhodnout kdy a jakou roli si vezme, nebo jestli na hru půjde nebo ne. V jeho případě bych určitě zholednil i nedávnou situaci v životě, a bral na ni přiměřený ohled, v tom smyslu, že bych méně “hatoval”, a více se snažil o dialog, nasměrování, prostě přiměřenou komunikaci o tom jakou má představu on a jak by to mělo vypadat v rámci klanu… O TS a pod. nic nevím – bez komentáře…

    Vím o tom, problém je, že mě ta hra jako taková prostě nebaví, takže nemám potřebu jí hrát. Komentuju z pozice člověka co je v tomhle klanu 12 let, a co ho nějakou dobu vedl, takže si myslím, že mám určité právo na názor – nikoliv jeho prosazení, jen vyjádření názoru. Komentuju to čistě za svou osobu, nikoliv za MOR. Abych řekl pravdu, kromě osobních důvodů, problémů v reálu atd, mě od hraní A3 WOGu odrazuje kromě samotné Army3 i způsob a forma jakou to Spreekill vede. Netvrdím že to je špatně, nebo že já nevím co, prostě mě osobně to nesedí, a nebaví mě pak hrát. Může to znít možná trochu povýšeně, ale vůbec to tak není myšleno, ale prostě si myslím, že když tu někdo je 12 let, je vlastně posledním ze zakladatelů tohohle klanu, má na Arma sérii tisíce hodin, atd, že by k němu jakékoliv současné vedení mělo mít tak nějak normální přístup. Nevadí mi tolik že mi furt bere ikonky na TS, jako spíš jak se chová když přijdu hrát. Vím že nejsem top hráč pokud jde o skill, ale nikdy jsem to na skill nehrál. Hraju to v leže, v posteli, a hraju to pro zábavu, pro užití si kooperace, simulace, TvT, atmosféru atd, tak jak to kdysi celkem pěkně vyjádřil Orracle. Pro mě prostě killy nejsou to hlavní. A že si nepamatuju tisíce sraček, možná už i hůř slyším, sem tam udělám chybu, jistě, uvidíme jak na tom kdo bude ve 40 letech 🙂 Nikdy jsem nic nehrál na killy nebo skill, nejsem ten typ hráče. Vlastně vůbec nehraju PvP hry, a už vůbec ne MP střílečky (CS, PUBG, BF, atd atd). Prostě mě tenhle styl hraní nebaví. Armu hraju pro její komplexnost a simulaci, ne pro kily. Nemám čas ani chuť trénovat skill, a hnát se za kilama. Hraju na přežití, na podporu teamu, strany, a plnění cílů mise. Konstruktivní kritika mi nevadí, nemám s ní problém, ale nemám rád hate, kecy a povýšenost… Spreekill je jistě o mnoho lepší hráč, prakticky v každém postu, ale podobně jako Avarax se na mě až moc tlačí dopředu, a hraje to na killy. Proč ne, když to chce, má to mít, ale ne všichni to tak chtějí, takže bych uvítal kdyby si tak hrál sám, případně s dalšími “skill PvP” hráči, a nás ostatní nechal hrát si simulaci, TvT, a teamovou kooperační hru 🙂 Další věc co mi “brání” se vrátit do hry je totální přežranost velením straně. Nevadí mi dělat FTL, asi by mi nevadilo ani SQL, i když bych se do toho asi musel trochu zase dostat, Armu jsem 18 měsíců nezapl ani na minutu, ale co prostě nechci dělat je velení straně. Příprava plánu mi nevadí, jen na ní teď nemám vůbec čas, vlastně nemám čas vůbec na nic, ale velet straně prostě nechci. Rád si zahraju za cokoliv řadového, za řidiče, za nosiče munice, kulometčíka, medika… klidně si vezmu FTL když to bude třeba, a nevadí mi nováčči, “pomalejší” hráči, Aja, Mattoni a pod, ale chci prostě hrát simulaci, TvT, coop, a ne PvP kill stylem 🙂 Nicméně prostě nějak moc nemám náladu celkově hrát Armu 3, natož v situaci jaká se tu popisuje. Mám dost svých problémů, a nechci řešit ještě problémy dalších lidí, klanu a podobně… možná je to už i věkem, ale Stealth nebo Tata to asi povtrdí taky – člověk už pak nemá chuť řešit furt stračky, killy, nebo že občas něco neudělá dokonale… Nejde nám o to být top, jde nám o to zahrát si s partou fajn lidí fajn hru jako team, a nebýt vysloveně na obtíž 😀 Kritiku beru, tu napsanou tady rozhodně, ta je konstruktivní, a oprávněná. Problém je z větší části ve mě, v mém životě, a mé otrávenosti Armou, ale i v situaci v klanu a v postoji a způsobu jakým ho Spreekill vedl v době kdy jsem tu byl – současný stav neznám, nehodnotím, třeba se to změnilo… Když jsem ale hrál naposled, odcházel jsem docela otrávenej právě přístupem k vedení klanu, i k mé osobě. Opravdu nechci znít nějak namyšleně, kdo mě zná ten ví že to ani nejde, nikdy jsem neměl vysoké sebevědomí, natož namachrovanost – ta mi bytostně vadí, a možná to je ten problém… Spreekill si to možná neuvědomuje, ale ačkoliv to je právem, on ten skill prostě má, tak působí namachrovaně a povýšeně, a to je to co mi vadí… S Kubajsem, Ajou, Reaperem (i když to tu nikdy nevedl, vedl jen výcviky) atd jsem tenhle problém nikdy neměl, Sixor, přesto že má skill, působí naopak velmi skromně, dokonce ani s Orraclem jsem v podstatě tenhle problém neměl, možná ke konci, když bylo všem jasné že skill nemá zdaleka jakej si myslí a říká, ale snažil se poučovat úplně všechny… Ale Spreekillův postoj a chování mi prostě nesedí, by%t je technicky asi správné… A možná to byla ta poslední kapka v tom pověstném džbánu, která mi tu hru “otrávila” úplně. Nebyl to samozřejmě hlavní důvod, to v žádném případě, spíš až ta poslední kapička v tom už tak plném džbánu… Největší podíl na mé pauze měl v každém případě
    odchod z A2 na WOGu i v klanu. Arma 3 prostě pro mě nikdy nebude tak dobrá. Je až zbytečně komplikovaná a promakaná ve spoustě věcí, ale pořád má to špatné jádro které mi nesedí, a ano, jde “jen” o ty 2-3 hlavní věci – na prvním místě zvuky, protože když prostě nedokážu poznat okdud, jak daleko, z čeho, kolik, atd, na mě kdo střílí, nebaví mě to hrát, a pak je to fyzika a věci kolem fyziky, nejen u vozidel. Tou třetí jsou pak herní i “simulační” nesmysly jako granáty, balistika, totální nevyváženost hit systému, nebo fakt že prakticky skoro libovolnej zásah kamkoliv mě hodí do komatu, a z 90% už se z něj nevzbudím, a nikdo mě nezvedne. To prostě není hra pro mě… V A2 to bylo krásně vyvážené mezi hratelností a reálností, ale tohle je už prostě až moc “OP”. Někam se hodinu hrabat těma příšerně pomalýma autama, pak příšerně pomalu pěšky, věčně zadejchanej jak kokot, abych tam pak při prvním výstřelu padl do bezvědomí a marně čekal na vysvobození, to mě prostě nebaví…

    Ano, tohle je asi největší problém tohoto klanu dlouhodobě – každej každého zhatuje a “zabaní”, ale nikdo s nikým nic nikdy neřešil – naposledy Orracle, ale jen v prvních letech, pak už taky ne. Aja asi má dost věcí lehce na háku, ale možná právě proto, že ho to tu taky nebaví tak ajk to je… On, podobně jako já, má radši tu strategickou stránku hry než to PvP… Radši věci řeší takticky, plánuje, vymýšlí často i nesmysly, a nehrne se do přímého kontaktu 1v1, stejně jako já. A stejně jako já má rád teamovou hru, společný postup, atd, a stejně jako já volí spíš opatrnější postup. A stejně jako mě ho asi nebaví takové to přehnané komandování bez vysvětlení a komunikace. Taky to není typ řadového vojína co slepě poslouchá rozkazy – i to máme společné. Oba to umíme hrát v rámci RP, ale není to pro nás to co by nás extra bavilo… A samozřejmě nás nebaví věčná kritika a hate co všechno jsme zase posrali, jak máme málo killů, postupujeme pomalu, nedržíme se přesných formací, přesných frází, přesných pravidel… Máme prostě na některé věci svůj názor, a měnit ho silou na nás moc nefunguje – max. nás to otráví. Co oba chceme je dialog… Možná určité kompromisy mezi tím jakou představu má vedení, nebo konkrétní SQL, výcvikář a podobně, a tím co je herně zábavné, a takticky správné v dané situaci, bez ohledu na to, jestli to zapadá do přesných frází a tabulek. A ano, Avarax to vyjádřil poměrně extrémně, ale Sixor by asi potvrdil, že názorově nejsme zase daleko 😀 Spreekillův postoj a chování k lidem s nižším skillem, nebo prostě jkiným názorem, je povýšené a egocentrické, a byť, jak sjem už psal, je technicky správné, a všichni víme že skill atd prostě má, svým chováním si mnoho respektu ani přátel neudělá, a možná to je právě důvod současné situace v klanu. Kdo se mnou mluvil (psal) po jeho zvolení vedoucím klanu, potvrdí, že jsem už tehdy říkal, že byť je to technicky asi nejlepší hráč, jako vedoucí není dobrou volbou… Není vedoucí, je spíš diktátor, a to nikdy moc nefunguje, a má to špatný vliv na vztahy i chod klanu… A mě osobně třeba nebaví hrát pod diktátorem… Stejně jako to často opakuje Stealth, tenhle klan vznikl aby si parta kamarádů užila zábavu, ne aby jsme si tu hráli na hodnosti, komandování, povýšenost a diktátory. Orracle byl “odejit” právě proto, že se nakonec stalv podstatě diktátorem, a nikoho to pak už nebavilo… A když se otevřeně zeptal kdo jde s ním do jeho nového klanu, a kdo zůstane radši tady, nešel nikdo, ani jeden… Nešel s ním ani Reaper, Panter atd, kteří mu byli nejblíž ze všech… Nemyslím teď chováním, ale spíš názorově, postojem k vedení klanu atd., a taky tím, že spolu znovu oživili MOR po době “temna”. A přesně do takového stavu se to tady zase dostává. Lidi si lezou na nervy, hádají se a nefunguje to, ale proč? Podle mě je na vině právě způsob vedení. Kubajs se odjakživa snaží udržet tu poměrně přísnou kázeň a pořádek, ale tak nějak přiměřeně, i když někdy se neshodneme, v podstatě máme na věc podobný pohled. On je na můj vkus trochu přísnější, ale praxe ukazuje, že to jinak moc nejde. Já jsem tak přísný postoj neměl, nemám to ani v povaze, a bylo vidět že jedné části klanu to nevyhovovalo, druhé ale poměrně ano… A když to vidím z doby před i po mém vedení, je tu takové to “tvrdé” jádro, které by chtělo větší disciplínu, jasná a přesná pravidla bez výjimek, formace, protokoly atd, a určitý nátlak při prosazování těhle věcí, a vlastně je to bez toho nebaví hrát, ale stejně tak je tu, a musím říct že početně asi větší, skupina lidí, kterým by vyhovoval spíš o něco volnější způsob, který v MORu vždycky byl, dokud tady Orracle s Reaperem nezavedli ten systém jasných a striktních pravidel. Myslím tím sice stále kooperativní hru v teamu, s velením, plánováním, společným postupem, komunikací atd atd, ale s trochu volnějším přístupem k jednotlivostem – k formacím, přesným pravidlům, povinným výcvikům a zkouškám z toho či onoho… Zkrátka hrát prostě za team podle svých nejlepších schopností a možností, ale trochu volnější formou… Aby to nebyl jen drill a hon za killy, ale aby to byla hlavně zábava a hra… Hra na koperraci v boji za stejnou stranu, za splnění cíle mise, na vzájemnou pomoc a krytí, ale spíš formou jdeme tak nějak spolu, komunikujeme o čem je třeba, pokryjeme větší sektor z více stran, ti lepší jdou dopředu na close combat, ty taktičtější je kryjí, spotují, hrají na přežití… a výsledekm je zábavná hra pro obě skupiny lidí… Tak, jak to bývalo kdysi na A2 WOGu na 3. 4. a dalších misích, kdy nás hrálo třeba 5-6 a vykašlali jsme se na pravidla a tabulky,a hráli prostě za team… Bývaly to nejzábavnější hry ze všech co sjem tu zažil. Ano, bavili mě i mise kde se hodinu koukalo do dveří, nebo kde sjme 2 hodiny chodili po lesích, ale nejvíc mě bavilo a nejvíc jsem si vždy zahrál v okamžiku, kdy “padlo vedení” a lidi hráli tak nějak normálně spolu, každý podle toho co umí a co ho baví, a jediné a hlavní bylo splnění cíle mise a výhra strany. Vlastně styl jakým tu velmi často hraje a chce hrát třeba Paladin, Sixor, Aja, ale i Reaper, Avarax, a další, včetně mě… Nevadí mi velet, nevadí mi když mi někdo velí, nevadí mi relativně přesný rádiový protokol, nevadí mi když se v době kdy to je třeba řekne že je třeba klid na rádiu, nevadí mi ani +/- formace, byť se dlouhodobě ukazuje, že herně nemají žádný smysl, ba naopak že rozptylují a výsledky jsou horší než když jdeme tak nějak spolu na dohled, ale každý tak nějak po svém, aby měl kontakt s ostatními, ale současně se pokrylo větší území z více stran, a rozptýlily se jednotky do velké plochy, což pak vede k mnohem menším ztrátám a více killům, protože když je jeden napaden, většina ostatních má dobrou palebnou pozici, pokryje větší sektor, a nenechá se obejít do zad… Ale respektuju přání každého SQL, dokonce i každého vedení klanu, jen říkám, že ne každého to takhle baví, nebo přinejmenším ne tak přísně a dokonale… Někdy je prostě lepší nechat lidem trochu volnosti, v rámci kooperace a spolupráce, netrvat na přesných a dokonalých postupech a tabnulkách, ale víc si zahrát, a především efektivně splnit cíle mise… Ostatně i Spreekill sám, nebo většina dalších lidí, nakonec stejně nejlépe hraje solo nebo ve 2, než v 6-10 lidech co si hrajou na formace. je to dané, neni to realita, je to hra, a člověk se tím vším jen rozptyluje a brzdí… A to nejen ten “nejlepší”, ale každý – i ten nejslabší hráč zahraje líp když se bude soustředit na hru, než když se bude soustředit na formulace, formace, postupy, taktiky a všechno to kolem…

    S přiměřeným otestováním schopností pilotáže souhlasím, jen si nemyslím že nejlepší postup je zakázat Mattonimu lítat. Lepší by podle mě bylo, kdyby mu někdo zkušený dal skutečný výcvik, tedy ne to co se tu nazývá výcvikem, a následně test z nějakých teoretických znalostí, ale prostě mu vysvětlil jak to dělat, co dělat, co nedělat, jak co funguje, 10-20x mu to prakticky ukázat, správně i špatně, aby viděl v čem je rozdíl, jak to funguje, jak by to měl dělat, pak ho nechat trénovat samostatně, a pak ať složí nějaký test, samozřejmě nějaký rozumný, který dává herně smysl… Asi všichni víme, že z něj nikdy nebude top pilot WOGu,a le s trochou snahy podle mě má na to naučit se slušně lítat, přistávat, trochu se krýt, něco třefit a nenechat s epři tom hned sestřelit… Tak jako většina hráčů WOGu…

    PS: zas jsem to napsal dlouhé, a to jsem se fakt snažil být stručný – sorry… 🙂

    PPS: to jsem fakt jedinej kdo se vyjádří? To je dost smutné… 🙁 Jediné co se po vás v tuto chvíli chce je váš osobní názor, postoj, komentář… S čím souhlasíte, co vám na kom nebo na čem vadí… Prostě komunikace… V čem vidíte problémy, proč vás to nebaví, co zlepšit…

    odpověď na: MOR – styl hraní #24117
    Terablick
    Účastník

    Tohle se tu řeší pořád dokola celý roky. Zkušené hráče to nebaví, protože team nefunguje jak má, a nováčky pak taky ne, protože když nefunguje team, oni jsou tam v podstatě ztracení a neví co mají dělat, nemají zkušenosti, neznají mapy atd… Výsledek je, že to nebaví nikoho… Jako vždy, a není to nic nového ani převratného, je třeba aby někdo prostě velel, se vším co k tomu patří, tedy s tím, že se bude starat o to aby byli lidi během briefingu na TS přitomní, poslouchali pokyny, brali si sloty jaké jsou třeba, a to v jednom společném teamu, a ne že jeden si chce vzít tank, druhej stíhačku, třetí chce radši jít s rusama, atd. Prostě všichni hráči MORu si vezmou primárně sloty v jednom družstvu pěchoty (motorizované pěchoty), a pokud se naplní, nebo pokud je potřeba (pro stranu) aby někdo bral těžkou techniku, letectvo atd, tak to udělá nezbytný počet lidí – ostatní zůstanou v jednom společném družstvu, hrajou s ním celou misi, spolupracují, komunikují, drží se pokynů, drží se pohromadě, kryjí se atd atd… Prostě jako ostatní klany/squady. Neexistuje že někdo bude bezdůvodně zamutovaný nebo nepřítomný na TS během briefingu (měl by tam rozhodně být už během slotování, a aktivně komunikovat o tom kdo si bere jaký slot a proč, a jaký slot si má dotyčný vzít, aby to pomohlo společné věci – vítězství v misi), že nebude poslouchat vysílačku a reagovat na dění na ní, že se utrhne a pude někam sám, pokud k tomu nedostal povel, nebo neni poslední živý člen družstva, že si někdo bude hrát na hrdinu a vystavovat sebe i družstvo zbytečnému riziku v honbě za kily, o kterých WOG vůbec není – na WOGu rozhoduje jediné kritérium, a to je výhra jedné nebo druhé strany jako celku. Statistiky kilů nikoho nezajímají. Oficiálně se hodnotí jen velitelé stran a poměr výher a proher jedné a druhé strany, a všichni, včetně MORu vám budou mnohem víc vděční když pomůžete straně, než když si budete honit ego na počtu kilů – na to si jděte hrát CS, WOG je teamová hra. Pokud to někoho nebaví, nemusí to hrát, ale pokud to chce hrát a hraje, tak za team, a ne sám za sebe. Zkušení automaticky pomáhají a radí nováčkům, a když je třeba, počkají na ně, postarají se o ně, vedou je a učí jak správně na WOGu hrát. Zkušení sami o sobě se netrhají, nechodí do jiných squadů, družstev nebo techniky jen proto že se jim chce, nebo že se jim nechce hrát s MORem, nebo s pěchotou. Každý je součástí celku, strany, a cílem je výhra strany. Hraje se takticky a strategicky, nikoliv stylem zabij nebo umři, hlavně aby se něco dělo. Pro stranu je mnohem důležitější voják co žije, i když si třeba hodinu nevystřelí, než voják co rychle umře protože zbytečně riskuje. A misi vyhrávají ti 3-4 poslední, ne těch 95% co do té doby padne… To si uvědomte. Je dobré zabít co nejvíc nepřátel, ale ještě lepší a důležitější je přežít a udržet zónu do konce mise. Jestli si chcete zastřílet, hrajte si proti AI nebo šalovačky, PvP, CTI, DM, cokoliv, ale ne WOG. WOG je jiný právě v tom, že se nehraje na kily, ale na taktiku a přežití s jediným životem, na společný cíl – výhru strany. A právě proto ho hrajeme. Neni to pro každého, ale prostě to tak je. Nebaví vás, nehrajte ho… Ale nekažte to těm které to baví, a kteří chtějí přežít a vyhrát celou misi, a ne jen souboj muže proti muži…

    • Odpověď byla upravena před 1 rokem a 6 měsíci uživatelem Terablick.
    odpověď na: D – 16.3.2018 #23071
    Terablick
    Účastník

    To samozřejmě, ale od toho máme pravidla 🙂

    odpověď na: D – 16.3.2018 #23057
    Terablick
    Účastník

    Jen do nich 😀 Ale Kubajs má pravdu, pokud nechceme působit jako banda děcek, musí každej umět alespoň základ, a musí se snažit… A pokud je nedostatek SQL, tak to holt musí pokaždé někdo vzít, a dělat to zodpovědně, a nejlíp jak umí… Pořád lepší nějakej SQL než žádnej. Já se pokusím přijít co nejdřív, ale taky nechci a nemůžu pořád velet… Navíc jsem z toho za tu dobu asi i dost vypadl, takže si to budu muset taky osvěžit… A3 jsem hrál letos asi jen 3x 😀

    odpověď na: ZVUK v ARMA 3 #23056
    Terablick
    Účastník

    Tak report, jen aby BIS věděli že zto je častej problém a začali ho řešit 🙂

    odpověď na: Dirt Rally Liga #22978
    Terablick
    Účastník

    Jen pro zajímavost, koupil jsem si v akci Dirt 4, i přes různé zmatené recenze a kritiku, a můžu směle říct, že jde o nejlepší díl vůbec (možná mimo původního Dirt Rally 1 a 2). Jsou tam 3 základní obtížnosti, ze kterých si vybere každej, a i ta základní má k reálnému autu mnohem blíž než Dirt Rallye, natož Dirt 3, ale přitom to neni tak nesmyslně těžké jako právě v Dirt Rallye. Navíc rallye tu hraje velikou roli, tratě se neopakujou z předchozích dílů (tedy ty co jsem zatím hrál, které josu na úplně jiných světadílech), a navíc je tam (prej výborně fungující) generátor náhodných tratí, kterej si recenze dost chválí. Grafika super, náročnost na PC jen o málo vyšší než u předchozího dílu, ale po drobných úpravách (opravdu jen drobnosti, a jen o stupínek) mám “stabilně” 75 fps 🙂 Ježdění tu je radost, ale je to i obtížné, hlavně pokud jedete opravdu naplno 🙂 Není těžké vyhrávat, ale není to zase tak easy 🙂 Hlavně předokolky jsou hodně věrné a reálné, čtyřkolky trochu míň – jsou přehnaně stabilní a málo přetáčivé, ale ne zase nějak dramaticky. Erzety jsou pestré, členité a místy dost náročné, a bez poslouchání spolujezdce, nebo alespoň sledování “značek” v horní části monitoru daleko nedojedete, pokud se ty základní tratě nenaučíte z hlavy – u generovaných vám to asi moc nepomůže 😀 Začátek je snadný, ale poměrně rychle stoupá obtížnost. Co oceňuju, že základní nastavení aut je úplně v pohodě (na rozdíl od Dirt Rallye) a není potřeba ho měnit (ale možné to samozřejmě je) 🙂 Mám zatím odjeto jen asi 5 šampionátů, ale dost mě to baví 🙂 Jen online MP tam bohužel (asi) funguje podobně jako v předchozím dílu – rallyecross, bugyny a “trucky” (rozuměj pickupy) by měly být online, rallye jen “porovnáním výsledků”, ale tentokrát implementovaným přímo ve hře. Netvrdím ale na 100%, že tam není klasický rallye MP, jen jsem se ke zkoumání možností MP zatím nedostal… Baví mě SP 🙂 Vřele doporučuju vychytat tuhle hru v nějaké akci, nebo si jí zatím stáhnout a bavit se v SP 🙂

    odpověď na: Dirt Rally Liga #22930
    Terablick
    Účastník

    Mno, tak už vím kde je problém 😀 Jelikož jsem se v Řecku téměř instantně deffnul (nechápu jak, vyjel jsem trochu z trati a konec), a nechtělo se mi hned končit, dal jsem si custom event, moderní auto, a Steam setup, a porazil jsem Acelgu o 4,5 vteřiny 😀 Takže příště bych prosil moderní auta, povolit Steam setupy, a dát to vždy od pondělí do neděle do půlnoci (23:59) 🙂

    odpověď na: Dirt Rally Liga #22889
    Terablick
    Účastník

    Super, koukám, že jsem zase prošvihl další kolo 😀 Na mě je to moc rychle po sobě 😀 Dal bych na každé kolo od pondělí do neděle, aby se to dalo stíhat a dobře se to pamatovalo 🙂 Nebo zvolit nějaký jiný systém, jak si to odjet všechno…

    PS: třída B byla v Dirt rallye chyba 😀 V Dirt 3 je to pecka, ale v Dirt rallye je to na klávesnici moc velkej masakr 😀 navíc když tu hru zapnu vždycky jen na ligu, odjedu si ty vypsané závody, a jinak jsem jí skoro vůbec nehrál (což je pro mě velká nevýhoda hlavně proti těm, co znají tratě z paměti – kdysi v Gran Turismu, když jsem měl ještě čas se tomu věnovat, když jsem se naučil trať, zajížděl jsem úžasné časy, protože když víte, že do danmé zatáčky, kam sice nevidíte, ale víte jak vypadá, můžete vletět naplno, pod plynem, udělá to sakra rozdíl proti situaci kdy do ní brzdíte, protože nevíte jak vypadá :)), a když, tak jen ralycross v MP, takže moje výsledky tomu odpovíaj. Vůbec tu hru nemám v ruce, a pokaždý se s ní znovu učím 😀 Taky nastavení auta tady má extrémní vliv, ale najít správné nastavení by bylo na hodiny zkoušení, a na to nemám čas 🙁 Příští kolo tedy rozhodně hlasuju pro moderní auta, a spíš nějaké slabší třídy, protože tam se víc ukáže kvalita řidiče než v autě co zrychlí z nuly na 100 za 2 vteřiny 😀 Ostatně tuhle zkušenost mám bohatě ověřenou z reálu 😀 Nejtěžší a nejvyrovnanější boje jsou v nejnižších třídách, protože je potřeba dostat z auta maximum, a každá chyba je hodně znát. U silných aut se spoustou asistentů se chyby snadno doženou a nejsou tak znát ani v okamžiku kdy se stanou – to auto si s nima poradí tak nějak “samo” – to platilo a platí hlavně pro třídu WRC, kde je technika tak vyspělá, že i podprůměrný řidič může zajíždět úžasné časy, protože to auto jede skoro samo, a odpustí ohromné množství i zásadních chyb, což “normální” závodní auto neumí. Tedy nevím jestli to stejně extrémně funguje i v Dirt rallye, ale v reálu je to jasné a zřetelné na první pohled 🙂

    odpověď na: Konec Arma 2 WOGu a přechod na Arma 3 #22888
    Terablick
    Účastník

    Stealth: Pala je trochu moc zaujatej skoro čímkoliv, ale popravdě A+ můžou za spoustu problémů na WOGu, a v podstatě tak trochu i za konec A2 WOGu. A jejich velení a postupy taky stojej za houby… Ale zase neni potřeba to takhle hrotit 🙂 Jen je škoda, že některé lepší klany právě (mimo jiné) kvůli sporům s A+ odešli… 🙁 Nejdřív to byly ty vůbec nej… RE, GB atd. Ve druhé vlně pak LG, WFA a spol. Novou rotaci jsem zatím neviděl, nevěděl jsem že nějaká byla, když jedna byla nedávno, ale dalo se to čekat, když na jedné straně skoro nikdo nezbyl 🙂 Ve finále ale nejde až tolik o to s kým hrajeme, pokud je to tak nějak vyvážené na obou stranách. Prostě bojujeme s tím co máme, což byla vždycky naše silná stránka 🙂 Ostatně patří to k České tradici obecně 🙂 Pala se s tím taky nějak naučí žít, a všechno zas bude tak nějak OK 🙂

    odpověď na: A2 – COOP – Joint Operation #22847
    Terablick
    Účastník

    MOR A2 hraje a chce hrát, ale že nepřišli lidi z WOGu přece nevadí. Proč by jsme nemohli hrát coopky, nebo cokoliv v 6-10 lidech co se sejdou… Neni pořád potřeba hrát ve 30+ lidech 🙂 MOR celý roky hrál v 5-8 lidech a nevadilo to – naopak, když se mise vyladí, je to zábavnější – lidi co zůstávaj na poslední mise (hlavně tedy dřív, na A2 WOGu) by mohli vyprávět o kolik líp se hraje když nás je 5-6 🙂 A Stealth a spol by mohli vyprávět jaký pěkný “speciálky” se tu hráli v pár lidech 🙂 Ostatně v coop nevadí když se zapne respawn na start (base), a obstará se kyvadlová doprava 🙂 Celkem bych si po letech zahrál i něco takovýho, úplně v klidu, bez “hraní si” na formace, protokoly, výcviky… prostě si zahrát s kamarádama coop misi nebo WF, nebo Dominaci, nebo… 🙂 Jen to nesmí začínat pozdě, aby mohl i Mattoni 😀 PS: Samozřejmě můžeme totéž dělat i na A3 – záleží na chuti a preferencích hráčů – členů 🙂 Rusy bych do toho netahal – max. do TvT jako protistranu, ale do coop ne… A pokud možno ani CTU – nic proti nim, ale prostě nejlíp (nejpohodovějc) se hraje v rámci klanu 🙂

Aktuálně je na stránce zobrazeno 10 příspěvků - 1. až 10. (celkem z 96)